Eerste nacht in Australië

9 september 2017 - Melbourne, Australië

We zijn veilig aangekomen via een overstap in Guangzhou, China. Wat een bende daar! Daarna in een vlucht van 8 a 9 uur in Melbourne aangekomen. Het is hier winter, dus behoorlijk fris! We zitten voor 1 nachtje in een jeugdhostel, vlak aan het strand. Onze eerste cappuccino is een feit en even een ontbijt scoren in supermarkt Coles. Nog even bij het strand kijken, en dan met de bus naar het vliegveld. We vliegen straks naar Adelaide om een week te chillen op Kangaroo Island!
N.

1. TimG:
    9 september 2017
    Nice! Nu gaat het dan écht beginnen! Veeeeel plezier! ...en dan ga ik nu mijn reis naar Guangzhou annuleren...
  2. Inge:
    So exciting!
    Trouwens, Coles (en elke andere supermarkt of eet-verkoop-gelegenheid) verkoopt ook TimTams. Da's stiekem erg lekker bij Cappuccino's, mark my words. Vraag maar eens aan een Australiër hoe je die koekjes in combi met een warme drank het best kunt nuttigen. ;-)
    ENJOY!
  3. Tessa:
    9 september 2017
    Wat fijn dat jullie veilig aangekomen zijn! Heel veel plezier in Adeleide :)
  4. Maïïïïïï... diejullieverhalenenfotosfantastischvindt:
    13 september 2017
    Hoop dat de cappuccino daar goed is :) x
  5. Ido:
    14 september 2017
    Awesome! veel plezier!
  6. Pikester:
    19 september 2017
    Naast timtams moet je ff wat chocolate bourbons dippen in je thee/koffie!!! Brown oblong choccybickies!!