Kangaroo Island

10 september 2017 - Kangaroo Island, Australië

Ferry naar Kangaroo IslandDe eerste paar dagen in Australië hebben we doorgebracht op Kangaroo Island. Een eilandje ten zuiden van Adelaide, populair door wild life en natuur. Meer foto's kun je vinden in het menu, bij foto's en 'Kangaroo Island'.Mozaiek

Het lot wil dat we connecties hebben met 'Brownie', de broer van de eigenaar van een prachtige stuk land in het westen van Kangaroo Island, waar we verbleven in het prachtige Kangaroo Beach Resort. Hier hadden we gezelschap van Brownie, zijn buren en een goede vriendin.

Uitzicht vanuit Kangaroo Beach ResortWe hadden een adembenemd uitzicht vanuit dit verblijf, waarbij de kangoeroes letterlijk in onze achtertuin rond hopten. We konden de heuvels afrijden met de fourwheel-drives, door een stroom water, om op een privéstrand aan te komen waar we verse Australische zalm, flathead en mullet vingen om te kunnen eten. VissenKlaar om te vissen op Kangaroo Beach

PelikaanKangoeroe met een kleintje!

We hebben allerlei tripjes gemaakt en allerlei leuke dingen gedaan. Hier maakten we ook kennis met wild life! Koala's, kangoeroes, walabi's, slangen, mierenegels, adelaars, dolfijnen, zeeleeuwen, zeehonden, pelikanen, possum. En verder nog marrons, zalm en allerlei vis gevangen wat we vers konden eten. MarronsKoala!

We hebben van prachtige uitzichten genoten bij 'The Mole River', een plek die alleen toegankelijk was als je de sleutel had van het hek. Dit maakt ons één van de weinige mensen ter wereld die dit unieke plekje hebben gezien. Wat een geweldig stukje aarde.

Verder nog Vivonne Bay, Kings Cote, Admirals Arch, Remarkable Rocks, Cape Borda, Stokes Bay en Kangaroo Beach. Meer foto's in de albums!

Chillen in de hangmat, uitzicht Kangaroo Beach ResortAdmirals ArchVivonne BayThe Mole RiverHet was vooral heel erg genieten en met onze mond open, kijkend naar al dat moois. En dat al in week 1! We zijn nog tot en met maandag in Encounter Bay, te gast bij Brownie en zullen dan onze reis vervolgen met een tour richting Uluru!

NenE

1. Caroline:
    Wow!
  2. Inge:
    16 september 2017
    Haha, Caroline was me voor: Wow!
  3. Anita Rutgers-wassink:
    16 september 2017
    Uh, oh, wow...jullie verwachten natuurlijk niet dat ik jaloers ben! Al die prachtige dieren live zien....wat een droom...💖
    En dan ook nog een van de weinige die "mole river" mag bezoeken. ..zo bijzonder!
    Ik hoop dat de rest van de trip ook zo gaat zijn, wat een prachtige foto's. ..ik geniet ervan!
  4. Rene van wanrooij:
    17 september 2017
    mooie foto s en veel plezier
  5. Pikester:
    19 september 2017