19/10-22/10 Caloundra en Brisbane

6 november 2017 - Apollo Bay, Australië

19/10-22/10

Na Fraser was het tijd om weer wat verder naar het zuiden te rijden. Glashouse Mountains

Op onze weg naar Brisbane zouden we een oud-huis/rugbygenoot van Nam treffen, die nu in Australië woont. Stanley verwees ons naar Caloundra, waar we twee dagen hebben genoten van de zon die weer terug was en het gezelschap van Stanley.

Currimundi LakeMisschien nog wel meer waard: de tip die we van hem kregen over de rugby wedstrijd tussen de Walabies en de All Blacks! Zonder twijfel hebben we direct kaartjes gekocht.

Zaterdag 21 oktober was het zover, game day! Eerst een regenachtig Brisbane verkend en daarna op naar het stadion. De wedstrijd was super tof en heel spannend!

HakaEen live Haka, keiharde tackles, spectaculaire try’s en een onverwachte en verdiende overwinning van de Wallbies. Kippenvel! En natuurlijk zijn ook wij gezwicht voor de nodige merchandise.. Wedstrijd

Dag twee scheen gelukkig de zon weer en hebben we Brisbane wat uitgebreider kunnen bekijken. Dankzij city cycle met de fiets rond gereden en langs allerlei mooie plekken geweest. Parken, het powerhouse, kangaroo point en natuurlijk met de fiets over één van de vele hoge bruggen gereden! FietstochtRoma Street Parkland

1. Marlies:
    6 november 2017
    Hoi allebei,
    Het is bijna niet te bevatten wat jullie allemaal zien en meemaken tijdens deze reis! Het klinkt als een sprookjesreis. Ik was ook wel blij dat jullie een keer regen hadden. Haha De foto's zijn elke keer weer prachtig. Ik denk dat jullie lang nodig hebben om af te kicken van al dit moois. Veel plezier nog. Groetjes,
    Marlies
  2. Nam en Eefje:
    6 november 2017
    Ha Marlies,

Wat leuk dat je nog steeds met ons meeleest! We doen ons best om bij te blijven met de datum van vandaag, maar er is hier inderdaad zo veel te zien en te doen.. Voor ons blijft ook alles wat we zien steeds weer een verrassing en het blijft ons verbazen! Dat afkicken zal zeker even duren...