23/10-27/10 Mt. Tamborine en Byron Bay

9 november 2017 - Windsor, Australië

23/10-27/10

Na Brisbane weer een stukje naar het zuiden. Op onze weg naar Byron bay eerst nog een tussenstop gemaakt op Mount Tamborine. Hier zijn we naar een glimwormengrot geweest en hebben we een mooie trail gelopen. Onderweg kwamen we een slapende kolonie vliegende honden tegen. WaterdragonVliegende honden

Most Easterly PointEenmaal in Byron Bay aangekomen, het meest oostelijke punt van het vaste land bezocht. Vanaf dat punt hadden we een prachtig uitzicht op de oceaan.

SchildpadDolfijnen

Hier hebben we meerdere setjes walvissen, dolfijnen en schildpadden gezien! In de middag hebben we beiden surfles genomen bij super enthousiaste leraren. Binnen no-time stonden we op onze boards, en het leek al gauw iets.

Surfles

In de avond bij toeval op een busje met silent disco gestuit, lekker gedanst op het strand. Silent disco

De dag erna zijn we naar Nimbin gereden. Een erg bijzonder stadje met een rijk hippie-verleden. Het was duidelijk dat er weinig is veranderd sinds de flowerpower periode, en wij waren duidelijk de toerist. Lekker door de stad gewandeld en winkeltjes bekeken, want het was hier heerlijk zonnig.Nimbin

De rest van de tijd in Byron Bay hebben we genoten van het strand, de zon en nog een surfsessie.

Vuurtoren bij zonsopgang

Helaas moesten we vertrekken (we hadden nog veel langer willen blijven), want het werd het tijd om richting Sydney te gaan!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rene van wanrooij:
    9 november 2017
    al weer mooie foto s!
  2. Maïïïïïï... diejullieverhalenenfotosfantastischvindt:
    9 november 2017
    Meerdere setjes.... alsof 't niets is ;) en als jullie weer terug zijn, lekker surfen in Delftse hout *hi*
  3. TimG:
    14 november 2017
    Suuuupergaaf! (die vleermuizen zijn echt cool zeg!)
    Veel plezier en kijk uit voor Tazmanian devils! ;)