Encounter Bay

17 september 2017 - Encounter Bay, Australië

Uitzicht vanuit Brownie's huisNa een klein weekje Kangaroo Island, waren we dit weekend nog op bezoek bij onze vriend Brownie. Hij heeft een groot huis met een mooie tuin en een nog mooier uitzicht.

Zaterdag was er in het centrum van de stad een Rock and Roll festival gaande. Verkleedde mensen, rock and roll en een parade van prachtige auto's. Vervolgens naar Granite Island gelopen om te genieten van de uitkijk, en checken of er walvissen te spotten waren, maar helaas.. Rock 'n roll festival, Victor HarborGranite IslandGranite Island

Zondag zijn we met goed weer op pad gegaan richting de riviermonding Murray Mouth. Wederom prachtige uitzichten aan de kust bewonderd bij Port Elliot. In Goolwa een marktje bezocht, lekkere pie gegeten en de stoomtrein uitgezwaaid. Langs de kust bij Bashams Beach gecheckt of er walvissen waren, en bingo! Nota bene aan de praat geraakt met een vriendelijke man en voor we het wisten, had hij door dat we een Canon camera hadden. En voila, een tele-lens om walvissen te fotograferen! Whale spottingwalvissen spotten!Whale spotting

Maandag gaan we naar Adelaide, slapen daar een nachtje en worden vroeg in de ochtend opgehaald om te beginnen aan onze 'Rock Patrol Tour'. Meer over dat in onze volgende blog! Meer foto's in de albums!

NenE

1. Marlies:
    17 september 2017
    Hoi, wat leuk om jullie verhalen te lezen. Jullie zien en beleven in korte tijd enorm veel en wat een prachtige foto's. Veel plezier de komende tijd
  2. Connie Bui:
    Wat een belevenis zeg die walvissen. Veel plezier nog. Xx
  3. Caroline:
    17 september 2017
    Ik sluit me helemaal bij Marlies aan!
  4. Suzan:
    Supervet!!
  5. Jitske:
    Wauw!
  6. Maïïïïïï... diejullieverhalenenfotosfantastischvindt:
    18 september 2017
    Misschien toch maar stoppen met 't volgen van jullie blog.... Tikkeltje jaloers vanwege de mooie plaatjes... En telelens!!!!
    ;)
  7. Martin en Plony:
    19 september 2017
    Lieve Eefje en Nam,
    We hebben jullie foto's bekeken. Wat hebben jullie in korte tijd al veel gezien. Nog heel veel reisplezier! Dikke knuf
  8. Tessa:
    21 september 2017
    Wat chill dat jullie gebruik mochten maken van zo'n lens, echt vet! Foto's zien er mooi uit, leuk om ze allemaal te bekijken! Heel veel plezier met jullie volgende avonturen :)