Radiostilte

15 oktober 2017 - Noosaville, Australië

Trouwe en ook niet trouwe volgers,

Na een lange radiostilte een berichtje om te laten weten dat we de blog niet vergeten zijn. Het is lastig om een moment te vinden tussen alle activiteiten door om een stukje te schrijven en foto's te uploaden.

Na de Daintree forrest te hebben bezocht, zijn we met the Ocean Free tour naar de Great Barrier Reef gevaren om te snorkelen en zwemmen tussen de prachtige vissen en riffen. Eenmaal terug op het vaste land hebben we mooie wandelingen gemaakt om de uitzichten bij the Douglas track te zien en de natuur te bewonderen bij de Tablelands, waar we ook hebben gezwommen onder de watervallen (krokodillen vrij!)

Verder naar het zuiden kwamen we aan in Townsville, het vertrekpunt voor Magnetic Island. Hier hebben we gebruik gemaakt van een openbare BBQ aan de gezellige boulevard (waarom kan dit in NL niet??).
Magnetic Island had prachtige stranden en het zonnetje maakte het allemaal nóg mooier.

Volgende stop was Airlie Beach, ons vertrekpunt voor nóg een tour. Maar dit keer naar Whitsundays, op zeilschip 'New Horizon' voor een tweedaagse trip. Twee dagen en twee nachten verbleven we op de boot, die ons oa bracht naar de prachtige witte stranden van Whitehaven beach en een rondje om Hook Island. Hier hebben we ons eerste scuba dive les gekregen, konden we snorkelen, zwemmen, van de duikplank en glijbaan, suppen en nog veel meer. Het was echt geweldig!

En via een bezoekje aan de Capricorn Caves, Agnes water, Town of 1770 en Hervey Bay zijn we nu in Noosa.
Waar we heerlijk Hollands weer hebben (we krijgen haast heimwee..)
Vandaag gaan we richting Rainbow beach om voor te bereiden op onze tour naar Fraser Island. Aangezien er geen autowegen zijn, rijden we hier op de stranden om alle bezienswaardigheden te bezoeken die het eiland ons biedt.

We houden contact en we zullen zo snel mogelijk meer foto's uploaden!

Liefs,
NenE

1. Marlies:
    15 oktober 2017
    Jeetje wat een druk programma hebben jullie en wat veel verschillende activiteiten. Jullie hoofd moet inmiddels vol indrukken zitten. Lieve groetjes, Marlies
  2. Maïïïïïï... diejullieverhalenenfotosfantastischvindt:
    16 oktober 2017
    Stiekem wel blij met een dagje slecht weer... Is er weer tijd voor jullie blog tussen alle mooie avonturen door ;)
    Klinkt allemaal gaaf guys! En die BBQ aan de boulevard...helemaal eens, moeten wij I Nederland ook hebben!! Xxx
  3. TimG:
    18 oktober 2017
    Klinkt goed!!! Geniet ervan, en groetjes uit het koude Duitsland!

T&H
  4. Wilna: